Spark AR İle Kendi Instagram Filtreni Kendin Yap! - AETech

Spark AR İle Kendi Instagram Filtreni Kendin Yap!

  



Merhaba! Ben Ali Emre, uzun süredir görsel tasarım ve yazılımcılık üzerinde kendimi geliştiriyorum ve Spark AR Studio programını Türkiye ilk kullanan insanlardan biriyim. YouTube üzerinde ilk Türkçe kaynağı oluşturdum ve Facebook Developer ekibinin global videolarından bile fazla izlenmeyi başardık. Dersimizin sonunda sizler de Spark AR Studionun neredeyse her özelliğini, özelleştirmesini kullanarak kendi kurumsal veya bireysel projelerinizi yapabilecek, bunları pazarlayarak para kazanabileceksiniz. Dersimizde her araç özel olarak incelendi ve sonlarındaki proje dersleriyle pekiştirildi. Sondaki bonus videolar ile Spark AR dışı veya onun çok bilinmeyen özelliklerini paylaştım, bunlardan da yararlanacağınıza eminim. Ders sonunda Katılım ve bu eğitimi bitirdiğiniz üzerine belgemiz de bulunmaktadır. Öğrenecekleriniz Spark AR Studio ile Instagram ve Facebook için Filtre ve 3 Boyutlu Efektler Tasarlama Sosyal Medya mecraları için 3D efektler yapımı Kurs gereksinimleri veya ön koşulları var mı? Facebook Hesabı İnternet Bağlantısı Bulunan Bir Bilgisayar Bu kurs kimler için uygun: Instagram veya Facebook kullanıcıları Kurumsal hesabını geliştirmek isteyen işletmeler Sosyal medya dünyasına bir şekilde ayak basmak isteyen meraklılar Sosyal medyadan para kazanmanın yollarını arayanlar Eğitim Setine Ulaşmak İçin: https://www.udemy.com/course/spark-ar-ile-instagram-filtresi-tasarlama/?referralCode=14C150E1CD35FCD13450
Kısa süreli indirim kuponu:
AETECHIND202

Post a Comment

0 Comments